onsdag 18. februar 2009

så irriterrande

åhhhrg!!!!!!!!! eg irretere vete av mg.. me har to personer i gruppå vår så har så lust t å ver tusen gånger bedre nn alle andre, sjøl om di faktisk ikje e d.. å i tilleg så late di som di ikje e klar øve d.. åhhr d e så irriterande.. eg gidde ikje å prøva å sei någe nå for alt eg har å sei så har dei opplevd någe så e bedre sko trudd m gjekk på barnaskulen.. Hallo? kim sitte så e i 20 årene å heilt sånn di ska ver drive nærmast å seie pappaen min e sterkare enn deg... altså me e voksne å bør godta at någen har opplevd andre ting som åss.. å ka då m å go ta d i stede for å dikta opp någe så folk skjønne at ikje e sant for d virke så lite troverdigt.. å då i tilleg t å raka ne på andre i gruppå, å driva baksnakking.. mn for guds skyld oppfør dåkke så tenåringer dåkke.. å tru dåkke e så voksne.. å vis du syns du har så go jobb å alt e best me deg å den koffer videre utdanna seg då.. pengene? mer makt? lov til å utføre mer? greit d.. men stå for de du seie.. å ikje sitt på facebook å snakk dritt om folk vis du ikje kan sei d direkte t personen.. heeh

ja så d nå fekk eg ut litt agreasjon.. uten om at eg har irritert mg øve detta i heila dag har eg jo vore på skulen, å jobba m oppgave arbeid:/ så har eg vore på jobb så vore hima å rydda... heeh.. så d har eg gjort t nå

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar