mandag 2. februar 2009

ååååååååhrrrrrrrrr

eg e barra så drita leie av folk så trur di e bedre enn någen andre.. hørre på setningar "det e jo ikje d at eg e någe bedre enn andre, men barra at eg har fått vist ka eg kan..."" åhr gidda å skryta øve seg sjøl heila tiå.. å når ein aen har någe å fortella så ein syns va kjempe så ska ein aen alltid toppa detta!

å ka e d egentligt m detta å baksnakka, altså dei flesta av oss bør ha vokst i fra d nå.. elle ka? vis ein meine någe negativt om någen kan ein vel barra sei d istede for å sei d t alle adre, elle ka?

åhr av å ta blir eg barra så sure på folk at eg barra ville spydd av di heile gjengen.. mnmn ka kan ei litå jenta så mg jera... uten om å sei ka eg meine å ikje vær sånt så dei jaffal!!!!!! d e nå sikkert å vist at eg ikje ska.. å viss nå någen av dåkke sko gidda å lest bloggen min så værse go å kommenter vis dåkke våga! thats life

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar