onsdag 4. februar 2009

kjære dagbok

idag e d onsdag.. å d vil då sei at d e skule, trening å jobb dag idag.. itte som d e komt litt snø ute, komme mamma t å kjøra tidligt på jobb og derme kan eg få 1 1/2 time trening idag før eg ska på jobb.. å d e herligt retten og slett itte som d e ei ston siå..

på skulen idag hadde m framlegg m gruppå mi på fira personer d gjekk konon bra så e fornødde m d.. i tilleg va m ferige ein time før m sko o så då hadde eg plutselig go ti.. å d e jo greit d.. slepte å ta bussen him for eg konne sitta på m na mama å greier:P hehe e greit d altså av å te..

i tillegg så tenke eg himla møkje på d å slutta på skolen.. eg syns ikje d e någe kjekt å trur ikje eg helle passa i d yrket.. trur eg rett å slett ikje e sterke nåk psykisk.. mn eg har ikje bestemt mg ennå.. eg ska nåk på åpen dag da dn 17.mars på uis.. kanskje eg klare å bestemma meg mer då.. å vis någen vil verme hadde d vore kjempe skoy... e litt kjipt å reisa ne aleia.. mn d e barra t å ta kontakt

2 kommentarer:

  1. Eg har sagt eg kanskje blir me ner!! ;)

    SvarSlett
  2. mhm d har du.. hehe må barra få veta d når d e sikkert.. hadde vart skoy d

    SvarSlett