torsdag 12. februar 2009

jada

så e d ei stun siden eg har skreve her inne men eg har jort litt uten om for deom.. eg har vore på skolen å på jobb nærmast kvar dag.. å uten om d så har eg trent minst ein halv time t dagen kvar dag.. idag var eg på skanetic d va kjempe d.. va på ein måte styrke trening for problem områdene.. mage å rygg for det mesta.. her brukte me sånn stor ball.. ja detta syns eg va gøy.. einaste så eg syns va negativt var at dei fleste va ein del eldre enn meg kan du sei.. så vis någen vil bli m nest egång e d barra t å gi beskje så fikse m de.. btw e d på torsdagane 19.55 i kopervik... så kom igjenn bli m!!!?

uten om d så e eg 95% sikker på at eg komme t å søka meg t bi i stavanger på markedsføring/bi bergen på varehandel.. bara så dåkke vett d i tillfelle dåkke e interesert.. så d e vel det eg har å sei idag.. uten om d så lurer eg på om det e någen så har ein go måte å komma i shopping humlr,rydde humør? så gi meg et vink.. trenge faktisk å jera begge deler.. heeh

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar