mandag 2. februar 2009

ny veke med nye muligheter

det er mandags etter middag, altså ny uke med nye muligheter.. idag starta eg dagen me å såva frampå, for så å fera t frisøren.. eg grua mg litt t detta itte som det var ein lærling så sko klyppa mg.. mun hu va jo kjempe flinke d e sjelden eg går fra frisøeren så fornødde så eg jore idag.. det hu jore va å barra stussa litt å farga... hu farga det i to fargar LILLA (som eg va litt skeptiske t jah) å mørke brunt... men d blei kjempe bra sjøl om d va någe heilt nytt.. hehe som du sikkert forstår e eg kjempe pinglette te å prøva nye ting.. men den så ikje prøve oppdage heller ikje.. å eg oppdaga at det va ingen problem å i tilleg ser eg kanskje litt voksnare o ut nå:O hihi.. men videre idag ska eg ut på jobb.. for så å trena litt tenkte eg.. uten om det tenke eg jo møkje på det å slutta på sjukepleien å ta økonomi eller markedsføring i stedefor.. men tenke uansett at eg sko på åpen dag den 17.mars.. heeh e ikje lett å bestemma seg om ka ein vil altså.. å jaffal ikje når folk forventa at du ska fortsetta elle dei snakke om at det virke jo som om du har d kjekt der du e.. det komme jo faktisk litt an på innterresse for ka ein vil o da.. å eg trur ikje eg vil vær sykepleier.. trur ikje eg e verken fysisk eller psykisk sterk... men kanskje eg trenger bare fre og ro til å tenke meg om og til å vurdere muligheter..men mn får ta dette seinare for nå må e ta bussen t jobb jaffal!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar